5 Şubat 2021 Cuma

Olive Kitteridge (2014) - HBO

Olive Kitteridge (2014)
Açılış Sahnesi








Olive Kitteridge (2014)
Peter Mullan'dan Şiir

"Sararmış bir ormanda, yol ikiye ayrıldı.
Hem ikisine birden gidemediğim,
hem de tek yolcuları olamadığım için üzüldüm.
Durdum da baktım öyle uzun uzun
yollardan birine.
Çalıların arasında,
...kıvrıldığı yere dek."










Olive Kitteridge (2014)
Kevin & Psikozları









Olive Kitteridge (2014)
Tüfekler & Babaların İntiharları

"Bizi tüfeklerden ve babaların intiharlarından koru"










Olive Kitteridge (2014)
Henry & İyi Bir Yaşam Çıkarmak

Çok ilginç bir gün yaşadım, Henry.
Bana bir kart gönderdiği için Louise Larkin'i ziyarete gittim.
Bana yardım etmek istediğini sanmıştım...
...ama meğerse tamamen aklını kaçırmış.
Sırf deli de değil, çok habis bir deli olmuş.
Kocasını horluyor, herkesi horluyor.
Biri hakkında söylediği en güzel söz sanaydı Henry.
Dünyadaki en nazik adam olduğunu söyledi.
Çok da doğru.
Doğuştan iyiymişsin.
Büyürken de iyiymişsin.
Sonra da bir canavarla evlenip onu sevmişsin.
Oğlun çetrefilli bir şekilde büyüse de, en azından bir kızı öldürmedi.
İlaçlarını almaya gelen kasaba halkına her zaman iyi davrandın.
O temiz ve beyaz önlüğünün içinde hastalıklarını hafiflettin.
Güzel bir hayatın oldu, Henry.
Gerçekten.
Artık ölebilirsin, hayatım.
Sorun yok, yanında olacağım ben.
Tek başına yapmak zorunda değilsin.
Seni seviyorum, Henry.










Olive Kitteridge (2014) - HBO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder