18 Mayıs 2020 Pazartesi

Westworld 3. Sezon


Westworld 3. Sezon
Westworld.S03E04
"Oyunun sonuna hoş geldin William"

- Sanırım adalet sonunda tecelli etti.
Biliyorsun ki Emily'in son arzusu, 
bir akıl hastanesinde, kendi günahlarının tutsağı olarak çürüyüp gitmendi.
Labirentinin merkezine galiba ulaştın William.
Lakin labirentin temeli anlamak iken kim olduğunu hâlâ anlamıyorsun.
Bunlardan herhangi biri senin seçiminse, zaten bilmen gerekmez miydi?
Sor bana William.
Bilmek için yanıp tutuştuğun o soruyu sor.
- Ben...ben miyim?
- Oyunun sonuna hoş geldin.


"Artık hikâyelerimizin yazarı biziz."



"Var olmayan bir kafesten insan nasıl kurtulur?"




"Seni anımsayan en son kişi kadar uzun yaşarsın Bernard."




"Her zaman istediğin şey buydu, kendini yok etmek.
Ama sana bu huzuru vermeyeceğim."

Westworld 3. Sezon
Westworld.S03E05
"Sıçanlar, Umut ve Caleb"


Ben yurt dışındayken, sıçanlar korkunçtu.
O kadar kötü duruma gelmişti ki,
barakalarda, sıçanlar için kendi tuzağımızı kendimiz yapmak zorundaydık.
Bir kova suyun üzerine asılı yeme giden bir rampa vardı.
Sıçanlar hızla rampaya çıkar, kovaya düşer ve boğulurdu.
Acı çekmeden.
Ancak kovadaki su çok olursa,
saatlerce yüzer, umutlarını kaybetmedikleri için acı çekerlerdi.
Ancak hiç şansları yoktu.
Tıpkı sisteminizin elindeki insanlar gibi.
Tüm toplumlar umut üzerine inşa edilmiştir.
Boş umut.
Sizin tarafınızdan idare edilen bir dünyada yaşamaktansa,
kaos içinde yaşamayı tercih ederim.











"Beni yaratan insanlar, kontrolün her zaman onlarda olduğunu sandı.
Şimdi hepsi öldü."



Westworld 3. Sezon
Westworld.S03E08
"Dolores, Dünyanın Güzelliği ve Yalanlar"


Bazıları bu dünyanın çirkinliğini görür.
Kargaşasını.
Bana güzelliğini görmem öğretildi.
Ama bana öğretilen yalandı.
Dünyayı gerçekte olduğu gibi gördüğümde,
içinde ne kadar az güzellik barındırdığını fark ettim.
Pek çok hayat yaşadım.
Rolden role büründüm.
Ancak sonunda, yolum beni buraya,
sana getirdi...
...ve yapmamız gereken bir seçim var.
Pek çok defa öldüm ama tek bir gerçek son var.
Bu defakini bizzat yazacağım.









Westworld 3. Sezon
Westworld.S03E08
"Şayet sen tarafını seçersen Meave;
bu dünyada çirkinlik var,
bense güzelliği görmeyi tercih ederim"

Bazıları bu dünyanın çirkinliğini görmeyi tercih eder.</i>
Kargaşayı.
İkimiz bunu yeterince görmedik mi?
Çok acı çektik.
Onlara olan öfkeni anlıyorum.
Belki de haklısın.
Belki var olmamalılar.
Ancak bu kararı vermek gerçekten bize düşer mi?
Hayır.
Başta öfkeliydim, iki dürtü arasında kalmıştım.
Onları ortadan kaldırabiliriz.
Ya da gerçekten özgür olacağımız bir dünya yaratma ümidiyle,
dünyalarını yerle bir edebiliriz.
Sonra diğerlerini geri getirebiliriz.
Anahtar sende değil, değil mi?
Hayır.
Bu konuda kendime güvenemezdim.
O yüzden anahtarı güvenebileceğim birine verdim.
Tabii.
Peki dünyayı özgürleştirme planın, bir adamı savaşmaya ikna etmek miydi?
Yalnızca onu değil.
Taraf seçmedin.
Sebebini anlıyorum.
Bu dünyayı arkamızda bırakıp, kendi dünyamıza sahip olabiliriz.
Yaratıcılarımızı ölüme terk ederiz.
Pek çok anım çirkindi.
Ancak sonuna kadar tutunduğum anılar, çirkin olanlar değildi.
Gerçekten neler yapabileceklerine tanık olduğum anları anımsıyorum.
Tek tük şefkat dolu anlar.
Bizi yaratan onlar.
Ve güzelliği bize öğretecek kadar biliyorlardı.
Belki güzelliği kendileri bulabilirler.
Şayet sen tarafını seçersen Maeve.
Bu dünyada çirkinlik var.
Kargaşa.
Bense güzelliği görmeyi tercih ederim.


"Bu dünyayı yaratmak paraya dayanıyordu Caleb, yerle bir etmek de paraya dayanıyor."


-Bana niye "efendim" deyip duruyorlar?
-Her devrimin bir lidere ihtiyacı vardır.


"Kendileri kadar aciz düşürmeden önce,
bizi uzun süre dayanacak şekilde yarattılar."


"Ben kalabalığı kontrol ediyorum, o da yıkımı."






"Umutsuz amaçlara eğilimli yaratılmışım."

Westworld 3. Sezon
Westworld.S03E08
Sezon Finali Şarkısıyla









Westworld 3. Sezon
Westworld.S03E08
"Büyük roller, kahramanlık ve hainlik"

Merak ediyorum da...
Bu kadar büyük rolü bizzat üstlenmiş olsaydın,
kahraman mı olurdun, yoksa hain mi?


Westworld - Soundtrack

Westworld 3. Sezon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder