17 Mayıs 2020 Pazar

This is Us 4. Sezon, Hayat ve "Bir dahaki sefere"ler

This is Us 4. Sezon
"hayat ve 'bir dahaki sefere'ler"

Küçükken hep buraya gelirdim.
Aynı resim, aynı oda.
Bir keresinde, sekiz ya da dokuz yaşındayken,
bu resme gözlerini hiç ayırmadan bakan bir kadın görmüştüm.
Nereden baksanız saatlerce bakmıştı.
Çünkü, ailemle birlikte etrafı gezip geri döndüğümüzde,
o kadın hala oradaydı.
Çok etkilenmiştim.
Bir resme o kadar süre boyunca, 
gözünü ayırmadan bakma fikri insana çok sofistike gelebilir.
Olgun.
Bir an önce büyüyüp, o kadın gibi olmayı istediğim zamanları hala hatırlarım.
Onun resimde gördüğü şeyleri, benim de görebilmemi.
Dilediğim kadar orada dikilmeyi ve gördüğüm şeyleri anlayabilmeyi.
Büyüdüğümde buraya gelebilmek oldukça basit gözüküyordu,
ama hiç bir zaman gelmedim.
Bir kere siz çocukken, 
bir kere de Kevin buraya taşındığı sıradaNew York'a gelmiştim.
Sonra Miguel ile birlikte de şehire ne zaman gelsek
ya bir şova geliyorduk ya da bir akşam yemeği 
ya da başka acele bir şekilde yapacak işlerimiz oluyordu.
Ve her seferinde bir dahaki sefere diyordum.
Bir dahaki sefer Met'e giderim diyordum.
Bir dahaki sefere.
Tüm hayatım, hep bir dahaki seferelerle dolu.
İlerde yapmayı umduğum şeylerle.
Ama şimdi farkına varıyorum ki,
bunları yapabilmek için vaktim azalıyor.






This is Us 4. Sezon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder