21 Mayıs 2020 Perşembe

Kelebekler (2018), Tolga Karaçelik, Hiç Yaşamadığın Bir Anıyı Hatırlamak & Filmden Soundtrack Şarkılar

Kelebekler (2018) - Tolga Karaçelik
-Giriş Öykü-


Kelebekler (2018) - Tolga Karaçelik
-Kelebekleri bekleyen adamın hikâyesi-

Annem bizi uyutmak için, bir masal anlatırdı biz küçükken...
Kelebekleri bekleyen bir adamın hikayesiydi.
Kelebekleri takip eden, ölmelerini bekleyen bir adamın hikayesi.
Ölü kelebekleri toplayıp gömmüş derisinin altına.
İki gün bekledikten sonra, binlerce kelebek kanadı çıkmış derisinin altından.
Sonra uçup gitmiş.



Kelebekler (2018) - Tolga Karaçelik
-Hiç yaşamadığın bir anıyı hatırlamak-

"Anılar icat ediyorum, bir noktadan sonra hatırlıyormuşum gibi oluyor."



Kelebekler (2018) - Tolga Karaçelik
-Bazen çok üzülüyorum.-

Adamın biri intihar etmiş.İntihardan önce not bırakmış:
"Bazen çok üzülüyorum."




Kelebekler (2018) - Tolga Karaçelik
Soundtrack 1: Vertigo - Gevende



Kelebekler (2018) - Tolga Karaçelik
Soundtrack 2: Bir Yaz Daha Geçti - Grup Gündoğarken



Kelebekler (2018) - Tolga Karaçelik
Soundtrack 3: Baba - Erkut Taçkın

"Affedin
Affedin onu
Bir baba olmadıysa bile sizlerle

Yalnızlık
Yalnızlık ona
Çok geç öğretti bu gerçeği"



Kelebekler (2018) - Tolga Karaçelik
Soundtrack 4: Gidelim Buralardan - Nazan Öncel

"Ohaa! 90'lar...
Burdan Cemali'ye bağlarız.
'Duymak İstiyorum' gelir."



Kelebekler (2018) - Tolga Karaçelik
Soundtrack 5: Binboğa'nın Kızı - Barış Manço

Kozan Yaylası'ndan geldim, Barış'tır adım
Bugün varsak yarın yoğuz, doğrudur sözüm
Bir gün elbet biter vadem, çağırır Tanrı'm
Artık mahşer gününde ararım seni

İnan mahşer gününde ararım seni
Artık mahşer gününde bulurum seni


Kelebekler (2018) - Tolga Karaçelik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder