19 Mayıs 2020 Salı

Moskova Gözyaşlarına İnanmıyor (1979), Vladimir Menşov

Moskova Gözyaşlarına İnanmıyor (1979) - Vladimir Menşov
-Şairler, Kuşaklar ve Asiler-

Katılmıyorum.Şiir kesinlikle yükselişe geçti.
İlginç genç şairler var.Örneğin Yevtushenko.
Kim?
Tanımıyor musun?
Çok gelecek vaadediyor.
Yine de bana göre Robert daha cesur.
Rozhdestvensky.
Adını duydun, değil mi?
Müthiş yetenekli. 
Genç bir asi.

- Artık çok fazla asi var.Eski kuşakları eleştiriyorlar.
Neden bu kadar uzun süre sustuğumuzu bilmek istiyorlar.
Bizim yerimizde olsalardı, ne yaparlardı merak ediyorum.

- Sesimizi yükseltirdik.







- Rozetli olan bilim adamı.
- Ne bilimi?
- Sadece bilim.






Moskova Gözyaşlarına İnanmıyor (1979) - Vladimir Menşov
-Hayatı, bir provaymış gibi yaşamak-

- Seni incittiğim için suçluysam...
Cezamı yeteri kadar çektim, buna gerek yok.
Evet, nafile bir hayat sürdüm.
Hep, her şey bir provaymış gibi...
Gerçek hayat daha sonra yaşanacakmış gibi davrandım.
İki kere evlendim.
İlk karım beni terketti, ben de ikincisini terkettim.
Şimdi buradayım, yalnızım, çocuğum yok, karım yok...
...dost diyebileceğim bir kişi bile yok.

- Seninle karşılaşmanın nasıl olacağını kaç kere hayal ettim.
Laflarımı titizlikle hazırladım.
Şimdi buradasın ve ne diyeceğimi bilemiyorum.












"Eğer gerçekten hepimizi Tanrı yarattıysa, cömert olmalı.
...ve bize en azından birazcık olsun umut vermeli."

Moskova Gözyaşlarına İnanmıyor (1979) - Vladimir Menşov
-İstediklerini elde etmek & Mutluluk-


- Seni hep çocuklara örnek gösteriyorum.İstediğin her şeyi elde ettin.

- Sadece onlara, istediğin her şeyi elde edince mutlu olmayacaklarını söyleme.









Moskova Gözyaşlarına İnanmıyor (1979) - Vladimir Menşov
-Final, Yemek Sahnesi-





"Ağlama.Moskova gözyaşları hakkında ne düşünür, bilirsin."



Moskova Gözyaşlarına İnanmıyor (1979) 
Vladimir Menşov

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder