21 Mart 2021 Pazar

On connaît la chanson (1987), Hayat Bir Şarkıdır - Alain Resnais

 On connaît la chanson (1987), Alain Resnais
Hayat Bir Şarkıdır
Charles Aznavour - Et moi dans mon coin

O, seni göz ucuyla süzüyor
Sen, koltuğunda heyecanlı
O, seni gözleriyle okşuyor
Sen, kendini ona bırakıyorsun
Ve ben, bir kenarda, sessizce
Her şeyin farkındayım
Ve ben, kendimi zor tutuyorum
Sonun geldiğini gördükçe
Ah, hayır, önemli değil,
Belki biraz yorgunum.
Hayır, hayır, hiç değil.
Ne demeye çalışıyorsun
Hayır, Hayır, sadece harika...
 harika bir akşam geçirdim.

(Charles Aznavour - Et moi dans mon coin)




 On connaît la chanson (1987), Alain Resnais
Hayat Bir Şarkıdır
Gilberd Becaut - Nathalie

Kızıl Meydan boştu
Önümde yürüyordu, Natali
Rehberimdi, adı çok hoştu: Natali!

Gilbert Bécaud - Nathalie




 On connaît la chanson (1987), Alain Resnais
Hayat Bir Şarkıdır
Jane Birkin - Quoi & Eddy Mitchell - La Derniere Seance

Ne?
Çılgın aşkımızdan geriye sadece kül mü kalacaktı?
Ben, inmek için dünyanın durmasına razıydım
Sen teslim olmaktansa ölmeyi yeğlerdin
Halimize baksana,
anlasana

Jane Birkin - Quoi


Bu son gidiş
Bu son bakış
Ve oyun bitti

Eddy Mitchell - La Dernière Séance



On connaît la chanson (1987), Alain Resnais
Hayat Bir Şarkıdır
    Julien Clerc - Ce n'est rien & Eddy Mitchell - Blues du blanc

Gayet iyi biliyorsun
Gemiler gibi giderler ve aniden
Geri gelir
Gidip de dönen gemiler için
Yolunun üstünde bin tane ceviz kabuğu var
Akıp gider ve çok güzel

Julien Clerc - Ce n'est rien


Gider ve gelir
Bunlar küçük önemsiz şeyler
Şarkı söylenir, dans edilir
Ve geri gelir, kalır
Sevilen bir şarkı gibi
Aşk bir nakarat gibi
Avucuna akıverir
Ve geri gelir, kalır
Sevilen bir şarkı gibi
Bu arada içmedim
Bu filmi daha önce izledim
Kahramanlar her zaman kazanır
Bir damla kan dökmeden
Ah, beyaz hüzün, beyaz hüzün

Eddy Mitchell - Blues du blanc



On connaît la chanson (1987) - Alain Resnais
Hayat Bir Şarkıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder