24 Eylül 2020 Perşembe

The Odd Couple (1968), Gene Saks / Neil Simon

The Odd Couple (1968)

- Bir evlilik danışmanı, bir keresinde beni dışarı atıp,
dosyama da ''deli'' olduğumu yazmıştı.

- Kötü bir evlilik iki kişinin eseridir.

- Evde nasıl olduğumu bilmiyorsun.
Bende temizleme saplantısı var.
Frances'ten sonra her şeyi temizlerdim.
Her yemeği ondan sonra bir kez daha pişirirdim, çünkü daha iyi pişiririm.
Bu evliliği bu hale ben getirdim.
Kahrolası aptal kafam.

- Hey, Felix, yapma. Başın ağrıyacak.

- Artık dayanamıyorum. Bu sadece...

- Kendimden çok nefret ediyorum!

- Nefret etmiyorsun, seviyorsun.
Başka kimsenin derdi yok sanıyorsun.

- Dostum olduğunu sanmıştım.

- Evet. Böyle konuşabilirim. 
Seni en az kendini sevdiğin kadar seviyorum.

- Öyleyse neden yardım etmiyorsun?

- Ben kendime yardım edemiyorum.

- Seninle birlikte yaşamanın mümkün olmadığını sanıyorsun değil mi?
Blanche bana ''Ne zaman yersin?'' dediğinde, ''Bilmem, tokum,'' derdim.
Sonra, gecenin üçünde onu uyandırıp,''Şimdi!'' derdim.
Son on dört yılın en çok kazanan spor yazarlarındandım.
8.5 dolar bozuk para biriktirebildik.
Hiç evde olmam, kumar oynar, balık gibi içerdim.
Her fırsatta ona yalan söyledim.
Evlilik yıldönümümüzde onu New York Detroit hokey maçına götürdüm.
Hokey diski kazara ona geldi.
Beni niye bıraktığını hala anlamıyorum.
Bu kadar çekilmez bir adamım ben!











The Odd Couple (1968)
Yönetmen: Gene Saks
Öykü ve Senaryo: Neil Simon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder