14 Nisan 2019 Pazar

niye burdayız lan biz, sarmaşık (2015), tolga karaçelik, nadir sarıbacak


"Amına koduğumun salağı!

Amına koduğumun salakları, malları.

Niye buradayız lan biz?
Amına koduğumun salağı, söylesene niye buradayız biz?
Amına koduklarımın malları, salakları. Biz niye gitmiyoruz lan?
Niye gitmiyoruz?
Parası olan gitti.
Belki o armatörü tanıyanlar çoktan aldılar paralarını.

Biz niye gitmiyoruz?

O senin ihtiyarın maaşı tıkır tıkır ödeniyor, ondan gitmiyoruz.

Ondan bizim anamızı sikiyor o ihtiyar.
Kim için sikiyor, armatör için.
Armatör nerede? Dağa kaçtı.
Dağ nerede amına koyayım, suya düştü.
Armatör gemicikleri aldı, şimdi bir yerlerde takılıyor.
Sintinasıyız oğlum biz.Bu geminin sintinasıyız.
Armatör bu gemiyi yedi, sindirdi, sıçtı.
Ve biz de sıçtığı sintinasıyız.Tamam mı?
Siz bana dayılanın.
O Beybaba...
Amına koduğumun Beybaba'sı! 
O kamarandan dışarı çıkacaksın.
Senin ananı sikeceğim!

Buraya da geleceksin.

O çıkacak oradan.
Bir ben dayılandım bu adama.
Hiçbiriniz delikanlı gibi ses çıkarmadı o adama, bir ben dayılandım.
Niye buradayız lan biz? Niye gitmiyoruz?
ITF ne dedi, biliyor musun sen? Biliyor musun, ne dedi ITF?
Ya dedi, hepinizi alırım götürürüm ya da hiçbir şey almam. 
Senin ihtiyar ne dedi?

"Süvari gemiyi terk etmez" dedi.

Bu mal, aynen böyle dedi.
Paralarını yediği o armatörü korumak için, o maaşını alsın diye biz buradayız.
Sen bana... Seni sikeceğim o ayrı bir mesele. 

Amına koyacağım senin!

Armatör falan yok, anladın mı?

Mal!
O Beybaba'ya da sokacağım.
O kamarasından çıksın Beybaba'ya da..."

Sarmaşık (2015)
Tolga Karaçelik

Cenk - Nadir Sarıbacak



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder