25 Ocak 2018 Perşembe

yağma yok, hariçten gazelciler, ömür kılıçaslan


Yağma Yok - Hariçten Gazelciler
Ömür Kılıçaslan

Bir derdim var şudur, bilemiyorum 
Bir soru düştü aklıma, çözemiyorum 
Izdırap içinde mi ki Yunus?
Öyleyse neyin ızdırabını çekmekte?

Herkesin, her şeyin, herkesin, her şeyin 

Öyle bir dünya düşün ki azad zamandan 
Öyle bir dünya düşün ki azad insandan 
Öyle bir hülya düşün ki azad dimağdan 
Öyle bir kul düşün ki azad Allah'tan 

Herkese, her şeye, herkese, her şeye 

Aşkından delirmedim, zaten deliydim 
Belki de coşmuştu gönlüm, kâh göklerdeydim 
Sağ yanımdan tokat yedim, solu senindir 
Gel bu garibi sevindir güzeller güzeli 

Yağma yok güneş ısıtacak 
Yağma yok denizler coşacak 
Yağma yok keşke sevsen beni 
Yağma yok hem de deliyim diye 

Yağma yok akrep yelkovan 
Yağma yok tebessüm ve hüzün 
Yağma yok bende sevsen beni 
Yağma yok onun delisiyim diye


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder