23 Ocak 2017 Pazartesi

six feet under (2001-2005), alan ball


Six Feet Under (2001-2005)


"Etrafımda, artık var olmayan bir hayatın kalıntıları var." Ruth Fisher


"Şanslı olanın ben olmamdan nefret ediyorum.
Kimse bana sahip olduğu için şanslı değil." George Sibley


"Her anı, suyu çıkana kadar analiz etmekten daha iyidir" Nate Fisher


Claire Fisher'ın karalamalarından...


"Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır, ya da yarısında çıkardım." Brenda


"Dünyayla baş etmek için, geçerli bir yöntem geliştiremedim" Billy


"İnsanlar değişmez, sadece yaşlanır"


"Trajedi; çocuklarımızın gerçekten başarılı olduğu tek konu" Mrs. Chenowith


"Tekrar tekrar travma yaşamaya macera denmez." Brenda



"Kendimi bir delikte gibi hissediyorum ve o delik gittikçe büyüyor." Mrs. Diaz

 
"Hoşçakal, özgür kal, kaybolmuş kuş, özgür kal."


Nate Fisher: İşimi bıraktım.
Nathaniel Fisher: Ben, kahrolası hayatımı bıraktım.


"İnsanları doğadan alırsan, sadece doğaları kalır."


"Zaman, eğleniyormuş gibi yaparken akıp gider." Nathaniel Fisher


 "Kalp kapakçıklarından birinde sızıntı vardı.Bununla dalga geçerdik, kanayan bir kalbi var diye."


"Eskiden, bunun tutku olduğunu düşünüyordum.
Ama sadece dram bu." Nate Fisher


Six Feet Under
(2001-2005)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder