21 Ocak 2017 Cumartesi

bir sen yakınsın uzakta kalınca, selçuk altun

Oğlum Sina,
     Bu hastaneden sağ çıkamayacağımı biliyorum.Mektubun başıyla sonu arasındaki süreçte bile giderek kötüleştiğimi duyumsuyorum.61 yaşındayım.Dünyanın en iyi yazarı Thomas Bernhard'dan üç yıl fazla yaşadığım için artık vicdan azabı çekmeyeceğim.Üstelik, okumadığım başyapıt kitap, iki kez görmediğim niyelikli müze ve mastürbasyon yapmadığım erotik kadın heykeli de kalmamıştı diyebilirim.
     Tek üzüntüm; pavyondan kurtarıp yeğenleriyle birlikte yaşamlarını güvence altına aldığım dansöz emeklisi tarafından gammazlanmaktır.(Yoksa bir kadına aşık olmadan ve dokunmadan yaşam boyu direndiğim için cezalandırılıyor muyum?)
     Vasiyetnamemi merak etmesen bile, "Dünyanın yaşayan en iyi ressamını" keşfetmek adına San Fransisco'daki Altounian, Maksimiadis and Yehuda avukatlık bürosuna gideceğini biliyorum.(Elvira Altounian seni bekliyor.)
     Kendimle yaptığım bir ankette duyduğum en şiirsel sözcük için "Bismillahirrahmanirrahim" yazdığım aklıma geliverdi.
     Gogol'ün ölüm döşeğindeyken son sözleri, "Bir merdiven, çabuk bir merdiven" olmuş.Ben derinlikleri de merak etmez değilim.
     Allahaısmarladık, güzel Oğlum

     O.Y.


Bir Sen Yakınsın Uzakta Kalınca
Selçuk Altun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder