23 Ocak 2017 Pazartesi

bojack horseman, raphael bob-waksberg

BoJack Horseman & Mother

Kitabını okudum BoJack.Ancak bir narsist, birilerinin kitabını alacağını düşünür.Anne Frank hakkında ne düşünüyorum biliyorsun.Benimle ilgili bölümü okudum.Sana söylediğim şeyleri.Canavar olduğumu düşünüyor olmalısın.Sadece bildiğimi söylemek istedim.Mutlu olmak istiyorsun ama olamayacaksın ve ...Sorun sende değil.. Baban ve ben...İçindeki çirkinliği kendin buldun.Sen arızalı doğdun, doğuştan böylesin.Artık hayatını projelerle, kitaplarla, filmlerle ve kız arkadaşlarla doldurabilirsin.Ama bunlar seni bir bütün yapmayacak.Sen Bojack Horseman'sin, bunun tedavisi yok.


"Tamam Carolyn, sen bir film yıldızısın.Filmin bu kısmında kalbin kırılıyor."





"Kesinlikle, profesyonel bir yarış atı olabilirim ama boş yere koşmaktan yoruldum."


-Bazen kendi mutluluğunun sorumluluğunu alman gerekir...
Ne kadar sefil olduğumuzu fark etmemiz uzun zaman alıyor.
-Böyle olması gerekmediğini anlamak daha uzun zaman alıyor.



"İnsanların seni sevmesine izin vermek zalimlik.
Tek yaptığın, günün birinde kalplerini kıracağına söz vermek." 




BoJack Horseman-Party

Bazen bir sızıntıyla doğduğumu düşünüyorum.
Başladığım bütün iyi işler, ağır ağır sızdı oradan...ve hepsi akıp gitti.
Asla geri getiremeyeceğim onları.Artık çok geç.
Hayat, bir kapanan kapılar dizisi, değil mi?


"Sen BoJack Horseman'sin, bunun tedavisi yok."


 Salinger & Çavdar Tarlasındaki Çocuklar


 "Beni, daha az parçalanmış hissettirmiyorsun."

 
"Ben ölmemeliyim.Neslim tükeniyor."



"Bazen kendimi tanıdığımı sanıyorum ama bu bir tuzak olabilir."


"Başaracağımız biliyorum, çünkü biz iyi insanlarız."



"Biraz daha sessiz efkarlanabilir misin?"

BoJack Horseman Yetimhanesi

Bu güzel şarkı için teşekkür ederim ama ben iyi biri değilim.Hatta bu yaptığım en iyi şey ve onu da yanlışlıkla yaptım.Ve size hayatın...Ne diyorum ben?Size hayatın ne kadar zor olduğunu anlatamam.Anne babası ölen sizsiniz.
-Annemle babam öldü mü?
-Hayır hayır, pek sayılmaz..Belki de seni istememişlerdir.
Demek istediğim şu: İnsanların nasıl yaşadığını anlamıyorum.
İnsanların her sabah uyanıp "Evet, yeni bir gün, hadi başlayalım." demesi bana çok ilginç gelmiştir.
İnsanlar bunu nasıl yapıyor?Bilmiyorum.



"Hayata ve ondan bıkmaya..."



"Bir işte iyisin diye o işi yapmak zorunda değilsin.Ben de ayık araba kullanmada iyiyim ama pek yapmam."


 "Bir dahakine bana bir iyilik yap, kalbimi yavaş yavaş kırma.
Tek seferde kır.Herkese zaman kazandırır."


"Korkunç bir insan olduğunu anlaman,
 seni daha az korkunç bir insan yapmaz."


"Artık, hayatını projelerle, kitaplarla, filmlerle ve kız arkadaşlarla doldurabilirsin...Ama bunlar seni bir bütün yapmayacak."


"Genel anlamda bakacak olursak, hepimiz bir gün unutulacak küçük zerreleriz."

BoJack Horseman

2 yorum:

  1. tebrikler dostum. Burayı öyle bir şekilde keşfettim kı... Hatırladığım en son şey ağlarken bilgisayarın tuşlarını yumruklamaktı. Görsellere girince bir baktım ki buradayım. Güzel bir inceleme yaptım sitende. Oldukça emek vermişsin. Umarım devamını getirirsin. Tanrı gönderdi diyorum başka bir şey demiyorum ahaha .. Başarılarrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Düzenli aralıklarla olmasa da buralara kaçmak bir rutin oluşturdu kendi içinde.Emek, titizlik kısmı da o kaçışın estetiği muhtemelen.Nereye kadar saklayabilirse artık, bakalım.Güzel yorumun için tekrar teşekkürler.

      Sil