6 Temmuz 2015 Pazartesi

thirty-two short films about glenn gould , glenn gould hakkında otuz iki kısa film, francois girard


Glenn Gould Plays Bach

"Bir gece aradığında konuşup duruyordu.Saat gece 1 civarlarıydı.Ben uykuma yenik düşmüşüm tabii.Aslında uykuya dalmadan önce halını üstünde uzanmış, telefonu şöyle koymuştum.Çünkü otura otura ağrı girdiği için uzanayım demiştim.Dur durak bilmeden konuşup duruyordu.İşte o sırada uyumuşum.Gözlerimi açtığımda oğlum odaya girmiş, ayaklarımdan dürtüyor."Uyansana, telefonda biri var." diyordu.Telefondaki Glenn'di ve hâlâ konuşuyordu.Ne kadar uyudum bilmiyorum.Ne anlatıyor onu da bilmiyordum.O sadece...kelimeler ardı ardına çıkıyordu ağzından."


"Çok aşırı şekilde kendisine bulaşmıştı.Kendini, kendi yaptıkları, kendi uğraşları yolunda tüketiyordu.Malının yarısını HEÖT'e bırakmıştı.Hayvan Eziyetini Önleme Topluluğu.
Diğer yarısını da Kurtuluş Ordusu'na.

Thirty-Two Short Films About Glenn Gould 
Glenn Gould Hakkında Otuz İki Kısa Film
Francois Girard

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder