14 Nisan 2024 Pazar

İn the Aisles (2018) - Thomas Stuber / Muhtemel Aşk

İn the Aisles (2018) - Thomas Stuber / Muhtemel Aşk
- Yıkım ekibi ve güvercin -

İşteki son günümde, bir güvercin mezarlığı buldum.
Tavan arasında.
Biri hâlâ hayattaydı.
Orada oturmuş, hareket etmiyordu.
Sadece bana bakıyordu.
Bekliyordu.
Önce öldürmek istedim.
Zaten çatıyı da yıkmamız gerekiyordu.
Ama yapamadım.

- Sonra ne oldu?

- Portekizlileri çağırdım.
Onlar hallettiler.
Daha sonra çalışmak istemedik.
O gün kovuldum.







İn the Aisles (2018) - Thomas Stuber / Muhtemel Aşk
- Okyanus -

Biz buraya okyanus diyoruz.
Birisi onları satın alıncaya kadar
burada yüzüyorlar.






İn the Aisles (2018) - Thomas Stuber / Muhtemel Aşk
- Oyuncak kapma makinesi -







İn the Aisles (2018) - Thomas Stuber / Muhtemel Aşk
- Yolda olmayı özledim -








İn the Aisles (2018) - Thomas Stuber / Muhtemel Aşk
- Forklift ve okyanus sesi -

Gerçekten de çıkan o ses,
okyanustaki dalgalar gibiydi.









İn the Aisles (2018) - Thomas Stuber
Muhtemel Aşk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder