19 Kasım 2018 Pazartesi

frank silva (1950-1995), twin peaks, bob & trilobit, asaf halet çelebi

Frank Silva (1950-1995)




dünyalar ve yıldızlar
                              en küçük şey
acıkan dilimi uzatıp
hepsini birer birer yaladım
                              ve yuttum

biraz serinlemiş gibiyim

50.000.000 sene evvel
ılık bir denizde bir trilobitken
                                              duydum melâli
zaman nedir unutarak
açıp ağzımı
             bütün denizleri içtim
ve kendim kaybolup
                                deniz oldum
                                          sonsuz deniz oldum.


Asaf Halet Çelebi


Trilobit: Palezoik çağda gelişen ve zamanla soyları tükenen duyargalı deniz eklembacaklılarına verilen ad.Beş yüz milyon yıl evvel yaşamışlardır.Şiirde, bir sıfır hatasıyla, elli milyon yıl önce yaşadıklarına işaret ediliyor.



Twin Peaks - Bob

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder