17 Ekim 2018 Çarşamba

this is us, number one, kevin pearson & bojack horseman

This Is Us - 2. Sezon 8. Bölüm (Number One)

Kev, depresyon abidesi olarak karşımızda.
BoJack Horseman ete kemiğe bürünse, Kevin Pearson diye görünürdü muhtemelen.



Naber saha?
20 yıldan fazla oldu.
Pekâla.

Pearson sahanın ortasında yerini aldı.Bu gece iki sayı elde etti.Bu çocuğun yapamayacağı bir şey var mı ki?Vicodin almadan 4 saat ayakta duramaz, yapamayacağı şey bu.Ama yine de çok seviliyor.Pearson!

- Mavi 42!
- Mavi 42!
- Mavi 42!
- Mavi 42!

Başlayalım artık.

Top yükseklik kazandı.Pearson aldı.Soluna baktı.Bir feyk attı.Sağına doğru ilerliyor. Topu sakladı. Kalabalığa girdi.Defanstan kurtuldu.Sahanın sonuna doğru baktı.Önü açık. Hem de apaçık.Geleceğini görüyor.Notre Dame.Heisman Kupası.Yılın oyuncusu.Yılın en iyi çaylağı. Super Bowl MVP.Tribünde babasını görüyor.Super Bowl Kupasını elinde tutarken, babası onunla gurur duyuyor...gözlerinden yaş gelircesine gurur duyuyor hem de."Bu benim oğlum." diyor."Bu benim oğlum."Pearson şuta hazır. Şutu çekiyor.Boom! Yere düştü.Bayanlar baylar, Pearson yerde, ayağa kalkamayacak gibi.Dizinden sakatlandı.Bundan sonra geri dönemeyebilir.Her şey Kevin Pearson için bitti.

- Kate, git babanı ara çabuk.
- Tamam.
- Bir telefon bul, ara çabuk.
- Yürü, hadi yürü.
- Kate, Kate, git.
- Pekâla, tamam.
- Kalkabilecek mi?
- Kalkacak.

Bayanlar baylar, kalkacak.
Kalkacak.
Kevin Pearson tekrar yürüyecek; sevgili babasını gömmek için yürüyecek.

- Bu sefer yerde kalacak.Bu sefer yerde kalacak, değil mi?
- Hayır.Hayır, yine ayağa kalkacak.Ayağa kalkacak, ve harika...Harika bir kızla evlenecek.Hollywood'a gidecek, ve mutlu bir son olacak Kevin Pearson için.Hayır, bekleyin biraz, olmadı.Bekleyin biraz.Kızı aldatıyor.Evet, doğru. Kızı da elinden kaçırıyor.Peki ya cezası ne olacak?
Bir sitcom'u oluyor ve milyonlar kazanıyor, bayanlar baylar.Kalabalık çıldırıyor.Peki ya bu ikinci şansını ne yapacak?Bayanlar baylar, bu şansını da mahvediyor.Onun tarzı bu çünkü. Her şeyi mahvetmek.Aslına bakarsanız, artık evrenin onu cezalandırması gerekir, değil mi?Yanılıyorsunuz. Kızı tekrar elde ediyor.Şimdi yine kızla birlikte, ayrıca bir de sinema filmi oluyor.Sonra yine!Yine aynı dizi.

Bam!Yine yere düşüyor.Güçlü olmak için elinden geleni yapıyor, ama bunu becerebilmek için ağrı kesicilere ihtiyaç duyuyor.Ne kadar acınası bir halde olduğunu söylemek istediğinde ise sadece duymazdan geliniyor.

Onu alkışlıyorlar.




"Kaçtığım için bana kızgınsın, biliyorum.
Senle bir alakası yok, tamam mı?
Acı içerisindeyim!
Baksana, acı çekiyorum, görmüyor musun?
Göremiyor musun acı çektiğimi?
Son bulsun istiyorum.
Birisi bana yardım etsin.
Bana yardım edecek birisine ihtiyacım var.
Sadece yardım istiyorum, lütfen.
Lütfen birisi bana yardım etsin."

This Is Us - 2. Sezon 8. Bölüm (Number One)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder