22 Ocak 2024 Pazartesi

Nurettin Rençber - Aç Kolların Sar Beni

Nurettin Rençber - Aç Kolların Sar Beni
 
Bir dileğim var senden var lele var senden var
Aç kolların boynuma
Selvi de boylum sar beni 
At kolların boynuma
Selvi de boylum sar beni
Muradıma ermezsem dar lele dar dünya dar
Dünya dar gelir bana dar
Selvi de boylum sar beni

Sevdanın yükü bana bar lele bar ağır bar
Çekemem bir başıma
Selvi de boylum sar beni
Çekemem bir başıma
Selvi de boylum sar beni
Bülbülün çekticeği har lele har dalda har
O da gül dalında var
Selvi de boylum sar beni

Sevenleri ayıran mar lele mar mar çiyan mar
Şeytanla çomak oynar
Selvi de boylum sar beni
Şeytanla çomak oynar
Selvi de boylum sar beni
Sinemdeki ateşe kar lele kar yağsa kar
Kar eylemez ne çare
Selvi de boylum sar beni

Söz-Müzik: Nurettin Rençber


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder