23 Ocak 2024 Salı

Ben sadece iyi bir insan olmak istedim - Takva (2006)

Takva (2006) - Özer Kızıltan
- Ben sadece iyi bir insan olmak istedim -


Radikal ft. Şüphe - Nefs-i Emmare
&
Takva (2006)


Ayşad - Bitiş
Takva (2006) Filminden Esinle
- Ben sadece iyi bir insan olmak istedim -


Engin Günaydın - Erkan Can
Takva (2006)


Ben sadece iyi bir insan olmak istedim - Takva (2006)



"Sadece güle ve dikenine şükretmek yeterli değil.
Kul, gül olmadan da şükredendir. 
Günahın çirkin olmayan tek yanı, ona edilen tövbedir. 
Tövbe et e mi tövbe et.
Beni de yabana atma.
Cevapsız soruları kendine sormaktan vazgeç. 
Bırak, koyver gitsin.
Başta sonu bilmek yeter sandım.
Sonda ne var? 
Ölüm.
Ölümden sonra?
İşte bunu bilince tamam sandım.
Yaradanın korkusu, onun korkusu beni düzene sokar sandım.
Ben sadece iyi bir insan olmak istedim Muhittin, sadece iyi bir insan.
O her zaman ve her yerde var.
Yaradan, her zaman, her yerde var.
O'nun dediklerini yaparsan, onun istemediklerini yapmazsan,
hem bu dünyada iyi bir insan olursun, 
hem de öbür dünyada rahat edersin.
Ama olmadı, olmuyor. 
Şeytan her zaman var. 
Belki de şeytan dediğimiz, bizzat kendimiziz."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder