6 Ekim 2024 Pazar

Abang Adik (2023) - Jin Ong

Abang Adik (2023) - Jin Ong

Neden burada doğduğumu hep merak ederim.
Bir evim yok.
Annem babam bile yok.
...
Sadece uzaktan seyirci olabiliyorum.
Buna imreniyorum.
Sizin eviniz var.
Sizin aileniz var.
Hepiniz güvende yaşıyorsunuz.
Sizin gibi olmak istiyorum
ama olamıyorum.
Neden?
Konuşabilmek istiyorum.
Sevilmek ve şefkat görmek istiyorum.
Hiçbiri yok!
Pes etme dediniz,
yaşamaya devam et dediniz.
Artık yapamıyorum.
Hayatımın ne kadar zor olduğunu biliyor musunuz?
Anlıyor musunuz?
Hayır, anlamıyorsunuz.
Bana öğüt vermeyin.
Benim kimliğim yok.
Her zaman dikkatli olmak zorundayım.
Tetikte beklemek,
saklanmak
ve kaçmak zorundayım.
Bu hiç adil değil!
Ben ne yanlış yaptım?
Yalan söylediniz!
Hayatım berbat.
Neden cezalandırılmalıyım?
Hayatımı değiştirmek istiyorum.
Bu imkânsız.
Benim bir geleceğim yok.
Ben ölmek istiyorum.
Ölmek istiyorum.



















Abang Adik (2023) - Jin Ong

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder