13 Ağustos 2023 Pazar

Rysopis (1965) - Jerzy Skolimowski

Rysopis (1965) - Jerzy Skolimowski
- Yeni hayata başlanmıyor -

Eurydice, beni bekleme
Seni yavaşça unutuyorum

- Binme! Rezerve edildi!
Meçhul askerin çocuklarına rezerve edildi!

Eurydice, hayat bizi ayırıyor
Yeni hayata başlanmıyor
Ölüp ölmediğini
Bilmek bile istemiyorum
Eurydice, beni bekleme
Seni yavaşça unutuyorum
Eurydice, hayat bizi ayırıyor
Yeni hayata başlanmıyor
Eurydice, seni nerede bulacağım?
Acı yüreği boğaza çıkarıyor
Eurydice, beni bekleme
Ölüp ölmediğini
Bilmek bile istemiyorum
Eurydice, beni bekleme
Seni yavaşça unutuyorum
Eurydice, hayat bizi ayırıyor
Yeni hayata başlanmıyor
Eurydice, seni nerede bulacağım?
Acı yüreği boğaza çıkarıyor
Eurydice, beni bekleme
Ölüp ölmediğini
Bilmek bile istemiyorum



Rysopis (1965) - Jerzy Skolimowski
- Röportaj -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder