6 Ağustos 2019 Salı

the method (2015), kesitler, yuri bykov



"80'lerde Pleshakov kasabasında tecavüz olayları vardı.
Ormancı, duymuşssundur.Çocuklar kaçırıldı.Kampın yanındaki yoldan.
Ormandaki evine götürüp oyuncak odasına kilitledi.
Onlarla oynayıp tecavüz etti ve sonra öldürdü.Pinochet 12, kardeşi 7 yaşındaydı.
Ormancı onları3 hafta evinde tuttu.Kardeşi hemen umudunu yitirmişti.
Pinochet ise nasıl kaçacağını düşündü.Akıllı çocuktu.
Bir bouk para çaldı ve onunla pencerelerin çivilerini çıkardı.
Ve ormancı sarhoş olup sızdığında da, dışarı çıkıp kardeşini çıkardı.
Ormancı uyansa birden, onları ormanda yakalardı.Bu yüzden Kolya doğru olanı yapmalıydı.
Kapıları, pencereleri kilitleyip evi ateşe verdi.
Kardeşinin, oyuncağını almak için geri döndüğünü bilmiyordu.
Dedi ki bana, çocuk ağlaması duymuş, ama kardeşinin onu ormanda beklediğinden eminmiş.
Ve farkettiğinde delirdi.En ileri akıl hastalığı, psikiyatride 20 yıl, sürüyle ilaçlar.
Sonunda hastaneden çıktı ama yine ağlamalar duymaya başladı.
Sanki evin içinden ona bağırıyordu; önce sessiz, sonra çığlıklarla: Kolya, Kolya...
Kardeşinin ağlamalarını duymaya dayanamadığında, bir evi ateşe verdi.
Dağ kenarında bir evdi.Yaşlı, emekli bir adamı yaktı.
Kalabalığın arasından onu zorlukla kurtardım.
Aklı başına geldiğinde intihar etmeye kalkıştı, ama onu kurtardım.
Üç yıldır ciddi psikotrop ilaçlarla tedavi görüyor.Elektrikle iyileştiriliyor.
Yılda bir kez Bergic'e bir aylığına gidiyor.
Elektrik ve psikotropik ilaçlar.Yoksa yine yakmaya başlar."







"Deha kötülükle bir arada bulunmaz.Ama deliliğin ruh ikizidir."


"- Bu yüzden mi şırınga taşıyorsun yanında?
 - Mantıklı olarak subay olan biri kendini vurmalı.Ama manyaklara güvenip silah vermiyorlar."


Hastaya soruyorlar: "Şikayetin nedir?"
O da cevap verir: "Doktor, şikayet etmiyorum, sabrediyorum."









"Sana yarattığın dünyanın ne kadar acınası, sefil olduğunu göstereyim dedim."



"İntikam, geceleri daha uzun yapar ve bıçaklarıysa daha kısa."


"İnsanları kurban yapan nedir?..Umuttur, başka?"


"Mucizeye ne denir biliyor musun?
Tanrı'nın hatası."


"Bütün hayvanlar sürüler halindedir.İçinde yalnızlığı seven bir sürü vardır."


-Garip bir gelenek.
-Doğum günleri mi?
-Sanki yolda direkleri tek tek sayıp mutlu olmak gibi.
Tren seni ölüme götürürken.
Günleri sayıyorsun, ama nereye varacaksın?


"Bana her gerçeğin ateşle kontrol edilmesi gerektiğini kim söyledi?"




"Beni canavar sanıyorsunuz?
Ben de sizinle aynıyım
Tek farkım cesaretim."





"Bilirsiniz.Ben insanları pek sevmem, onlar da beni..Böyle güzel gidiyor."



The Method (2015)
Yuri Bykov

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder