1 Şubat 2015 Pazar

oslo 31. august (2011), joachim trier

Halime baksana. 34 yaşındayım.Sıfırdan başlayamam.


Belki çok şey ummuştum.Hiçbir şey hissetmedim.
                         Proust: "Çıplak bir kadını izlerken duyulan arzuyu anlamaya çalışmak, 
                            bir çocuğun zamanı anlamak için saati parçalamasına benzer." der.



Arkadaşlarımla altı yaşından beri yaptığımız futbol maçlarını hatırlıyorum. Ne de olsa Osloluydum.Herkes kazanacağımızdan emindi.Hayal kırıklığını hatırlıyorum.
Yağan ilk karı hatırlıyorum.O zamanlar herkes sigara içerdi.

 


-Klinikteki diğerlerini düşün.Onların önünde bu fırsatlar yok.
-Doğru ama onlar, bir depoda iş bulur ve eski bir alem arkadaşıyla çocuk yaparsa, mutlu oluyor.



Her şey düzelecek.
Her şey yoluna girecek.
Öyle olmayacağı dışında.


Oslo 31. August (2011)
Joachim Trier

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder