17 Ekim 2011 Pazartesi

çocuğunu dürbünle izleyen adam, alpay erdem

* hanım bizim çocuk yine kardan adam yapmış. yani demek istiyo ki; "ben bu hayatta sittin sene kalıcı bi iş yapamam" demek istiyo!
* hanım bizim çocuk şimdi de kardan adamı bozuyor. yani demek istiyor ki: "ben bu hayatta dişimlen, tırnağımlan yaptığın hiçbir şeyin kıymetini bilmem" demek istiyor.
* hanım bizim çocuk yine hortumlan ok atmaca oynuyor! yani demek istiyor ki; ''ben ilerde banka hortumlarım'' demek istiyo!
* hanım bizim çocuk çivi oynuyor.yani demek istiyo ki; 'ben ilerde çivici katil olur, kurbanlarımın kafasına kafasına çakarım çivileri demek istiyo!...ooohh...oynaa...oynaaaaa!!!!
* hanım bizim çocuk, tıpkı bir sinsi gibi, tıpkı bir kalleş gibi, arkadaşının arkasından yılan gibi yanaşıp, "bugün cuma enseyi kapa" diyerekten, hayvan gibi vurdu arkadaşının ensesine... ah be oğlum, bu hayat yolunda kimse sana sırtını dönemeyecek mi, kimse sana güvenemeyecek mi, bunu mu söylemek istiyosun sen bana... 

* hanım hanım bak bizim oğlan yine yanına arkadaşlarını almış hilmi'nin çocuğuna önümüze gelene bir tekme oynuyorlar. yani demek istiyo ki bizim çocuk, ben asla bir işi kendi başıma yapamam, hep başkalarının arkasına sığınırım demek istiyo. hilmi'nin çocuğu bizimkini tek yakalasa ağzını burnunu dağıtır normalde
* hanım bizim çocuk yine lunaparkta eteğe binmiş.yani demek istiyo ki;'ben ilerde tam bir kılıbık olurum karımın eteğinin dizinin dibinden ayrılmam, erkeklik müessesesinin içine sıçarım demek istiyoo!
* hanım bizim çocuk bahar yorgunluğu kisvesı altında uzanmış çimlere sırt üstü yatıyor.yani demek istiyor ki;'benim şu hayatta herşeye bahanem hazır olur,misal tembellik mi yapmak isterim,baharı bahane ederim demek istiyor!üstü başıda hep çimen lekesi olacak !
* hanım bizim çocuk komşunun ziline bastı kaçıyo.bu kadar da karaktersiz bi çocuk işte. madem bişey yapıyosun arkasında dur. ''evet ben bastım '' diye dikil karşısına. gerekirse dayağını da ye. işte o zaman eve geldiğinde alnından öpeyim.
* hanım bizim çocuk bisikletiyle yolda giderken kamyonetin kasasına takıldı. bu kadar da şerefsiz bi çocuk işte. yani bana demek istiyo ki; ben ilerde hep birilerinin sırtından geçinirim. kan emicinin,eşşoğlu eşşeğin teki olurum demek istiyo it.
* hanım bizim çocuk gelin arabasının önünü kesmiş zarf almış. aldığı para da ben burdan bakıyorum. 1 lira. mal gibi seviniyo. dünyası küçük anam dünyası küçük. normalinde niye 20 lira çıkmadı diye üzülmesi lazım. sığır işte.
* Hanım bizim çocuk yine bir yerden kaplumbağa bulmuş onun sırtına çıkmış!yani demek istiyor ki; "ben bu hayatta basamakları hep birilerinin sırtına basarak çıkarım, orospu çocuğu olurum" demek istiyor!..
* Hanım bizim çocuk bisikletini yine ellerini bırakaraktan kullanıyor!..yani demek istiyor ki; "ben bu hayatta hiçbir şeye dört elle sarılmam, bir sikimde de muvaffakiyete ulaşamam" demek istiyor!..
* Hanım bizim çocuk, arabanın egzozuna çakıl taşı dolduruyor. eşşoğlueşşek...sen benim yüreğimi tüketmeye yemin mi içtin...senin yüzünden apartman toplantılarına katılmaya yüzüm kalmadı...şikayet, şikayet üstüne...senin yüzünden çaya böreğe hasret kaldım ortamlarda.
* arkadaş ben bu çocuktaki tiynetsizliği anlayamıyorum... biraz önce izzeti nefsiyle oynayan çocuk sanki bu değil... bir neşe içinde çember çeviriyor... sonra sen burdan sövünce "sövdü" oluyo... karakter sıfır, cibiliyet sıfır, insanlık sıfır...
* hanım dikkat ettim bizim çocuk kaydırağın tepesinde ööyle duruyor, kesinlikle kaymıyor! yani demek istiyo ki: "ben bu hayatta kimseye kaymam, hatta ipne olurum bana kayarlar" demek istiyo!
* Hanım bizim çocuk, uğur böceğine, "uuç uuç uğur böceğii, annen sana terlik pabuç alacaak" diyo.. Yani bana demek istiyo ki, "ben ilerde hep birilerini boş vaatlerle kandırır, olmayacak dualara amin dedirtitim" demek istiyo.. eşşoğlueşşek..
* hanım bizim çocuk inşaattan kuma atlıyo... buraya kadar bişey yok, kuma her çocuk atlar, atlamayanı yoktur, benim takıldığım nokta, arkadaşlarının gazına gelip atlaması.. yani bana demek istiyo ki; "ben bu hayatta, ilerde,arkadaşlarım köprüden atlasa ben de atlarım, hiçbir şeyi de sorgulamam, karaktersizoğlu karaktersizin, eşşeğin teki olurum" demek istiyo.. Dingil..
* Hanım bizim çocuk köşe kapmaca oyununda yine mal gibi anında yakalandı. bi çaba be bi gayret. bu bana demek istiyoki ben bu hayat yolunda hayatta kendime bi yer bi köşe edinemem ola ki edindim hemen kaptırırım demek istiyo deyyus !
* hanım bahçeye çovçov çoban köpeği geldi.sivri kafa hemen köpeği severken bizimki hiç oralı bile olmuyo…sen de bana diyosun ki “bu çocuğu niçin sevmiyosun ?” ben bu çocuğun nesini seveyim…içinde hayvan sevgisi olmayan insanın tiyniyetini s.keyim…
* hanım bizim çocuk, yine bir oyun sonrası ceza aldı.arkadaşlarının en yakışıklısının önünde eğiliyo, en sevdiği arkadaşının elini öpüyor…ben böyle arkadaşlığın, ben böyle oyunun, ben böyle cezanın total toplamında mına koyim.başka da hiçbişey demiyorum…
* oha yine ceza aldı…bu defa aldığı ceza ellerini kavuşturup sırt üstü yere uzandıktan sonra o şekil yerden kalkabilme…yani eşeğim ölmeme, döşeğim solmama… ah sen benim ömrümü tükettin...benim yeşil gözlerim artık yürek gibi kocaman…
* hanım bizim çocuk arkadaşlarıyla kulaktan kulağa oynuyor…yani bana demek istiyo ki; “ben şu hayat yolunda hiiç kitap,gazete okumam, hiç araştırmam bişeyi hep kulaktan dolma bilgilerle yarım yamalak,yanlışlarım doğruma yetmez…şerefsizoğlu şerefsizin teki olurum” demek istiyo..şerefszoğlu şerefsiz. * s.kim kopsaydı da sebebi olmayaydım…
* -bey ne yapıyosun sen ? -dürbünlü tüfeğimle nişan alıyorum…vursam ya ben bu çocuğu…vururum bi kez üzülürüm, böyle hergün üzülüyorum…

Alpay Erdem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder