23 Mart 2022 Çarşamba

Hakikat Dehri - Onur Gügercinoğlu

Onur Gügercinoğlu - Hakikat Dehri
Söz-Müzik: Onur Gügercinoğlu

Düştüm hakikat dehrine 
Baktım ki yokmuşum meğer 
Uçtum havada engine
Baktım ki hiçmişim meğer 

Ölsem desem ölemedim 
Temelliden göçemedim
Bugün insan yarın çiçek
Ben bu sırra eremedim

Berhayat hep daim imiş 
Ölüm havz-ı hayal imiş
Anladım ki gıyer imiş
Bi-nihaye halmiş meğer 

Bir vücut buldum âlemde
İnsan denen bu muhtide 
Sesleniyorlar bir dilde 
Bâhil Onurmuşum meğer 

Onur Gügercinoğlu

Dehr: Zaman, devir, âlemin (varlıkların) varlığının başlangıcından son bulmasına kadar olan bütün zaman

Berhayat: Yaşayan, hayatta olan, Canlı (kimse)

Havz-ı Hayal: Hayal havuzu

Gıyer: Halden hale dönmek

Bi-Nihaye: Sonsuz, ebedi, baki, tükenmez

Muhti: Hata yapan, Hata işleyen, günahkar, yanıltan

Bâhil: Avare, başıboş, serseri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder