2 Temmuz 2023 Pazar

Mandalorian 3. Sezon (2023) - Yol budur

Mandalorian 3. Sezon 2. Bölümden
-Yol budur-

- Kraliyet ailesi mensubuydum.
Öğreti yeminimi edince hediye yağmuruna tutuldum.
Aslında ayinler, tebaamız için tasarlanmış tiyatroydu.
Babasının gururlu bakışları eşliğinde 
Mandalore yemini eden prensesi izlemeye bayılıyorlardı.
Herkesi heyecanlandıran bir şovdu.

- Belki sahiden gurur duyuyordu.

- Duyduğundan eminim.
Onu herkesin önünde utandırmadım.

- Baban ilginç bir adama benziyor.
Onu tanımak isterdim.

- Büyük adamdı.
Mandalore'u savunurken can verdi.

- Yol budur.

Mandalorian 3. Sezon 4. Bölümden
-Kimsesiz Grogu & Beskar Çeliği-

Bizim kültürümüzde bir gelenektir,
herkes kazandığından küçük bir miktar kimsesizlere bağışta bulunur.
Bu bağışlanan ufak beskar parçalarından sana bir zırh daha yaptım.
Sen güçlendikçe Mandalore çeliği seni koruyacak.
Cemaat içindeki rolüne alıştıkça bu rondele de alışacaksın kimsesiz Grogu.

Mandalorian 3. Sezon 4. Bölümden
-Üç kimsesiz-

- Bo-Katan Kryze,
klanının ve tüm Mand'alor'un şanına yakışır davrandın.
Bir kimsesizi kurtararak Öğreti'ye göre en yüksek övgüyü hak ettin.

- Yol budur.

-Yol budur.

Bakıma ve eğitime muhtaç üç kimsesiz daha getirdik.

Mandalorian 3. Sezon 5. Bölümden
-Mandalorian & Fedakarlık-

- Pek çoğunuz Greef Karga'yı tanımıyorsunuz.
Tanıyanlarınız ise Karga, Nevarro sokaklarında
bana tuzak kurduğunda beni kurtarmak için onunla savaşmıştı.
O zamandan beri Karga çok değişti,
hatta beni ve himayemdeki kimsesizi kurtarmak için hayatını tehlikeye attı.
Çok geç olmadan Nevarro'yu kurtarmak üzere hep beraber harekete geçmeyi öneriyorum.
Aslında sizden bunu isteyecek yüzüm yok.
Ancak...
Ancak...
Topluluğumuzun üyelerini katleden düşman
İmparatorluk askeriydi,
Greef Karga'nın ödül avcıları değildi.
Greef Karga artık Nevarro'nun Yüce Yargıç'ı
ve bağımsız gezegeninde bana bir toprak parçası vermeyi teklif etti.

Belki de artık bize kapılarını açan
bir dünyada, eskisi gibi, saklanmadan yaşama vaktimiz geldi.
Böylelikle kültürümüz yeniden canlanır ve çocuklarımız gün ışığında oynamanın
nasıl olduğunu hisseder.
Başka söz almak isteyen var mı?
Artık karar onların.

- Ben konuşmak istiyorum.
O gece Nevarro'daydım.
Greef Karga ve avcılarına karşı savaştım.
Bizi lağımlarda kovalayan
İmparatorluk kasaplarının kardeşlerimi öldürdüğünü gördüm.
Sırf şu minik kimsesizi kurtarmak için niceleri canını feda etti.

Şimdi yine fedakârlık yapmamız isteniyor.
Kendimize sormamız gereken soru şu,
"Niye?
"Niye bir kez daha hayatlarımızı tehlikeye atalım?"
Çünkü biz Mandalorluyuz.

Bu adamla ters düştüğüm oldu ama o, oğlum için canını tehlikeye attı.
Bo-Katan Kryze ise hepimiz pes ettiğimiz hâlde çocuğumdan umudunu kesmedi.
Şimdi bu ikisi, daha parlak bir gelecek için savaşmamızı istiyor,
onlarla omuz omuza savaşmaya ben hazırım.
Yol budur.


- Yol budur.

- Yol budur.

Mandalorian 3. Sezon 7. Bölümden
-Feda-

- Hadi, seni bırakmayacağız !

- Gidin, çok fazlalar.

- Hayır!

- Yol budur.




















































































































Mandalorian 3. Sezon (2023)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder