4 Ekim 2014 Cumartesi

kız cengiz'in şarkısı, ahmet güntan, emrah altınok

Kız Cengiz'in Şarkısı*

Söz: Ahmet Güntan
Müzik: Emrah Altınok
Düzenleme: Emrah Altınok, Turgut Pöğün
Akustik Gitar & Vokal: Emrah Altınok

Mix & Mastering: Olcay Demirci



-Kız Cengiz'in Şarkısı-

Neysem oyum
Neysem oyum
Kalsam oyum
Kaçsam oyum
Diyorsun ki
Kaç kişisin
Bir tek benim
Neysem oyum

Neysem oyum
Bu bir oyun
Yatsam oyun
Kalksam oyun
Biliyorsun 
Bekliyorum
Kim bulacak
Bulsa oyun


Neysem oyum
Neysem oyum
Buralardan
Gitsem oyun
Neysem oyum
Umutluyum
Beni bulsan
Bitse oyun

Neysem oyum
Neysem oyum
Yatsam oyun
Kalksam oyun
Diyorsun ki
Kaç kişisin
Bir tek benim
Neysem oyum
Neysem oyum
Neysem oyum
Buralardan 
Gitsem oyun
Neysem oyum
Umutluyum
Beni bulsan
Bitse oyun

Neysem oyum
Neysem oyum
Buralardan 
Gitsem oyun
Neysem oyum
Umutluyum
Beni bulsan
Bitse oyun

Ahmet Güntan
Tam o Sırada
(Hikayenin ortasından diyaloglar)


* Bu parça, bir roman karakteri olan Kız Cengiz'e aittir. Kendisini tanımak istiyorsanız Ahmet Güntan'ın son romanı "Tam o sırada. [Hikâyenin ortasından diyaloglar]"ı okumalısınız.
..ve evet, hikayede Kız Cengiz'e ait olan parçaya hayat verme fırsatım oldu. Kız Cengiz'i tanıyıp, şarkının sözlerini edindikten sonra gitarı elime aldım ve ortaya bu beste çıktı. Bana bu fırsatı tanıyan Ahmet Güntan'a ve düzenleme - kayıt aşamalarında emeği geçen değerli müzisyen arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler.

Emrah Altınok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder