4 Mart 2018 Pazar

dostum ben bu dünyaya alışamadım, erol evgin

Dostum Ben Bu Dünyaya Alışamadım - Erol Evgin
Söz: Çiğdem Talu
Müzik: Melih Kibar
Düzenleme: Esin Engin

Bir bilsen neler gördüm yıllar boyunca
Yaşadım, aşık oldum sevdim çılgınca 
Ayrılık ölüm gibi girdi araya
Dostum ben bu dünyaya alışamadım, alışamadım, alışamadım...

Vefalı dostlar gördüm, kardeşten öte
Verilmiş sözler duydum, yeminden öte
Nasıl da unutuldu günün birinde
Dostum ben bu dünyaya alışamadım, alışamadım, alışamadım...

Kış kıyamet içinde geçti yıllarım
Talihimle bir türlü barışamadım
Gün geldi en yakınım yabancı oldu
Dostum ben bu dünyaya alışamadım, alışamadım, alışamadım...

Binlerce insan gördüm kan ter içinde
Hünerli eller gördüm ekmek peşinde 
Her biri dayanılmaz dertler içinde
Dostum ben bu dünyaya alışamadım, alışamadım, alışamadım...

Kış kıyamet içinde geçti yıllarım
Hep baharı bekledim kavuşamadım
Hangi dalı tuttuysam elimde kaldı
Dostum ben bu dünyaya alışamadım, alışamadım, alışamadım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder