4 Kasım 2017 Cumartesi

gam elinden benim zülfü siyahım, doğadaki insan, serdar kılıç - pir sultan abdal


Gam Elinden Benim Zülfü Siyahım
Doğadaki İnsan - Serdar Kılıç


Gam elinden benim zülfü siyahım 
Peykan değdi sinem yaralandı gel 
Suna başın için ağlatma beni 
Bugün sevda candan aralandı gel 

Gamdan hisar oldu mekanım yurdum 
İşitmez avazım dinlemez virdim 
Bir değil beş değil on değil derdim 
Düğümler baş verdi sıralandı gel 

Hasretine vasıl olam mı böyle 
Mecnun'a da baki kalır mı Leyla 
Ölümlü dünyadır gel helâl eyle 
Yüklendi barhanam kiralandı gel 

Ne çekerse dertli sinem dağ olmaz 
Gürler gelir geçer ömür çağ olmaz 
Teşevvüştür yaralarım sağ olmaz 
Göğerdi çevresi karalandı gel 

Pir Sultan Abdal'ım haftada ayda 
Günler gelir geçer bulunmaz fayda 
Gönül Hak arzular canım hayhayda 
Toprağım üstüme kürelendi gel 

Pir Sultan Abdal


Gam Elinden Benim Zülfü Siyahım
Doğadaki İnsan - Serdar Kılıç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder