10 Nisan 2016 Pazar

ak taş diye belediğim, nefesh


 Ak Taş Diye Belediğim - Nefesh
 
NEFESH:
Çiğdem Kılınçer (Turkey)
Vokal; Tahir Palalı (Turkey)
Kopuz, bağlama; Raphael Roginski (Poland)
Gitar; Peter Ole Jorgensen (Denmark)
 ---


 Güneydoğu Anadolu-Selahattin Sarıkaya-Muzaffer Sarısözen

Ak Taş Diye Belediğim
Tülbendime Doladığım
Tanrıdan Dilek Dilediğim
Mevlam Şu Taşa Bir Can Ver

Tarlalarda Olur Yaba
Savururlar Gaba Gaba
Merzifon'da Piri Baba
Mevlam Şu Taşa Bir Can Ver

Yoldan Geçen Yolcu Gardaş
Ben Kimlere Olam Sırdaş
Kırşehir'de Hacı Bektaş
Mevlam Şu Taşa Bir Can Ver

Bebeksiz Oldum Divane
Hep Ağlarım Yane Yane
Konya'da Ulu Mevlane
Mevlam Şu Taşa Bir Can Ver

Yüksekte Şahin Yuvası
Alçakta Avşar Ovası
Gelsin Yavrumun Babası
Emzireyim Nenni Nenni

Bebek Uyandı Bakıyor
Sevinci İçim Yakıyor
Gözlerimden Yaş Akıyor
Emzireyim Nenni Nenni


  Aktaş Diye Belediğim / Halk Türküsü / RUHİ SU
Aktaş diye belediğim,
Tülbendime doladığım,
Hak'tan dilek dilediğim,
Mevlam şu taşa can versin!
 Bebeksiz oldum divane,
Ben ağlarım, yana yana,
Konya'da yüce Mevlana,
Mevlam şu taşa can versin!

 Yoldan giden yolcu kardeş,
Ben kimlere olam sırdaş?
Kırşehir'de Hacı Bektaş,
Mevlam şu taşa can versin!

 Tutulmaz güneşin dalı,
Sorulmaz yoksulun hali,
Tanrı'nın arslanı Ali,
Mevlam şu taşa can versin!

 Bebek uyandı bakıyor,
Kundağ içinde yatıyor
Gözlerinden yaş akıyor,
Ürgülerim nenni, nenni.

 Gözlerinden yaş akıyor,
Emzireyim, nenni nenni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder