1 Ağustos 2013 Perşembe

stay, 2005




 --Kötü sanat trajik olarak iyi sanattan daha güzeldir...Çünkü insan başarısızlığını belgeler.

 --Küvete girerken iki tane jilet aldım.Neden biliyor musun? Çünkü kanamaya başladığım zaman zayıf düşecektim...ve bir tane jileti düşürüp de işi yarım bırakmak istemiyordum.
Bunu hayal edebiliyor musun?Kendi hayatından o kadar nefret etmeyi ve bu yüzden yanında yedek bir jilet getirmeyi hayal edebiliyor musun?

--Bir duş almanı istiyorum. 
Cesedi yıka.
--Aslında ceset bile değiliz, değil mi?
Daha çok hiçbir şeyin anısı gibiyiz.

--Beni unutmak kolay..

--Budistler başından beri haklıydı.
Dünya bir hayal..

--Çünkü uyanmalıyım.
--Uyanıksın zaten.
--Henry, etrafına bir bak.
  Bu bir rüya ise
  bütün dünya da onun içinde.
  Bu çok canımı yakıyor.
--Keşke bunu görmek zorunda kalmasaydın.

Stay (2005)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder