16 Ekim 2022 Pazar

Wetworld 4. Sezon - HBO

 Westworld 4. Sezon
- Misyoner ve Kaplan -

Misyonerin hikayesini duydun mu?
Kaplana çoğu yerini yiyebileceğini,
ama kafasına gelince durmasını söylermiş.

















 Westworld 4. Sezon
- Hemingway & Fitzgerald -


Ben her zaman daha çok Hemingway adamıydım.
O ve Fitzgerald arkadaşlardı,
zayıfın güce doğru çekildiği şekilde.
Hemingway dedi ki,
"Dünya herkesi bozar.
Ve sadece sonrasında,
bozuk yerlerde güçleniriz."
Ve ben seni bozduktan sonra,
güçleneceksin.
Benim yaptığım gibi.

















Westworld 4. Sezon
- Savaş bittiğinde -

- Bu savaş bittiğinde ne olacak?

- Sıradan hayatlarımıza geri döneriz herhâlde.

- Bu bizim için nasıl bir şey demek peki?

- Umalım da bunu öğrenme lüksümüz olsun.

















Westworld 4. Sezon
- Gerçeklik-

- Cevap istiyorum.Bu insanlar neden beni göremiyor?

- Çünkü sen bu dünyada değilsin.
Bu dünya gerçek,
ama sen değilsin.


















Wetworld 4. Sezon (2022)
 HBO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder