3 Mart 2012 Cumartesi

saatleri ayarlama enstitüsü

-Sizden hastalığınıza uygun rüyalar görmenizi istiyorum.Anladınız mı? dedi.Bütün gayretinizi sarf edip öyle rüyalar görmeye çalışın!Evvela sembollerden kurtulmalısınız.Babanızı rüyanızda kendi çehresiyle gördünüz mü iş değişir, her şey düzelir...


-Ben her zaman babamı kendi çehresiyle görürüm.Zaten öyle görmedim mi babam olmaz, başkası olur.


-O kadar kolay değil.Bu işler siz farkında olmadan olur.Onun için iradenizi yoplayıp,babanızın büründüğü sembollerden kurtulmağa çalışın.Onlar ortadan kalkınca babanızdan kurtulmak kolaylaşır.Yani babanızdan gelme aşağılık duygusundan...Size bu hafta görmeniz lazım gelen duaların listesini veriyorum.


Ve elime bir kağıt parçası uzattı.


-Doktor, isteyerek rüya görülür mü hiç?Reçeteyle rüya...İmkansız.


-Bu müspet bir ilimdir, dostum! Burada itiraz olmaz...


Saatleri Ayarlama Enstitüsü
Ahmet Hamdi Tanpınar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder